Traffic Snake Game înregistrează la Brașov economii de CO2 cu 43% mai mari față de anul 2014

TSG_Brasov

Campania europeană Traffic Snake Game (TSG), aflată la cea de-a doua ediție națională, s-a desfășurat în cadrul Săptămânii Europene a Mobilității, în perioada 21 septembrie – 02 octombrie 2015. Creată pentru a încuraja elevii, părinții și cadrele didactice să adopte moduri sustenabile pentru a se deplasa la școală, campania propune mersul pe jos, cu bicicleta, cu mijloacele de transport în comun, în defavoarea deplasărilor cu mașina. În paralel, campanii similare au loc în alte 18 țări europene: Austria, Belgia, Bulgaria, Cehia, Danemarca, Franța, Germania, Grecia, Italia, Lituania, Malta, Marea Britanie, Olanda, Portugalia, Slovacia, Slovenia, Spania, Ungaria.

În România, campania TSG s-a derulat sub denumirea „OSCAR, ȘARPELE HOINAR”. Acțiunile s-au derulat pe 3 paliere, incluzând activități atât în perioada pre-campanie, cât și la o lună după finalizarea jocului efectiv, pentru a se putea măsura efectele generate pe termen mediu și lung. Ulterior, datele din toată țara au fost colectate, analizate și înregistrate pe site-ul oficial al campaniei (www.trafficsnakegame.eu/romania) de Asociația „Orașe Energie România”, coordonatorul național TSG.

Ediția 2015 s-a desfășurat în 17 orașe din România: Aiud, Alba Iulia, Bistrița, Brașov, București, Făgăraș, Focșani, Giurgiu, Iași, Mihăești, Mizil, Moinești, Ocnele Mari, Odorheiu Secuiesc, Râmnicu Vâlcea, Târgu Mureș și Timișoara. La nivel național, în campanie au participat peste 12.000 de elevi, provenind din 62 școli primare. În perioada derulării campaniei, elevii au obținut economii de peste 65.000 km care nu au mai fost parcurși cu mașina, conducând la o reducere cu peste 11.000 kg a emisiilor de CO2. În urma analizei, s-a constatat că TSG 2015 aduce economii de CO2 cu 15% mai mari față de anul 2014

Ca și în anul 2014, Municipiul Brașov a implicat în campanie numărul cel mai mare de școli și elevi, dintre cele 17 orașe din România.

Rezultate Traffic Snake Game înregistrate la Brașov:

tsg-brasov-2015

tsg-brasov-2015-2

tsg-brasov-2015-1

 

Descarcă: Comunicat de presa 26 feb. 2016 – Rezultate campanie 2015